2013. április 28., vasárnap

30.rész

*Christian szemszöge*

Amikor hazaértem,végre sikerül lezuhanyoznom.Felöltöztem és ledöltem az ágyamra.Ahogy lefeküdtem megcsörrent a telefonom.Az iPhoneomból hangosan szólt Calvin Harris-Sweet nothing című száma.Az arcomra szorítottam a vánkosom.
-Az embernek egy perc nyugodalma sincs..áh.-De az morgásom hamar elszállt,amikor megláttam a kijelzőn Mark nevét.
-Hallgatlak haver.-szóltam bele.
-Öltözz haverbarátom,tíz perc múlva találkozunk a helyünkön.Csipkedd magad!-és le is tette.Igen,ha a lányok csajos estét tartanak,akkor mi vagy kanbulizunk vagy elmegyünk Markkal a közös helyünkre amit még nagyon rég fedeztünk fel.Gyorsan felkelptem az ágyamból,a zsebembe csúsztattam a telefonom,elkaptam az autókulcsokat és indultam is.A gyors vezetésemnek hála hamar odaértem.Mark autója már ott állt az erdő szélén.Kiszálltam és bezártam az autó ajtaját.Bementem a sűrű erdőbe,a házig meg sem álltam.Benyitottam,Mark a koszos kanapértől nevetett rám.
-Végre,hogy ideértél.-ált fel és összeütöttük az öklünket.
-Siettem.Na beszélj mi van veled.Amióta vannak a lányok valahogy keveset beszélünk.Buzis...de hiányzol.-pislogtam.
-Christian ma nagyon vicces kedvében érzi magát,és igen..komolyna buzis..de te is hiányzol.-dölt nekem.
-Ma még egy kicsit sem vagyok vicces kedvemben,de háát ilyen hatással vagy rám.
-Mi volt ma ami ennyire aggasztja kicsi szived?
-Connie halálra rémített a barátnőd meg majdnem kiherélt telefonon keresztül.
-Hah..Nessa már csak ilyen.Várjunk,várjunk..Connie?Mitörtént vele?Ugye jólvan?
-Persze.Csak útközbe úgydöntött az asszonyság,hogy megáll a folyónál és gondolkozik egyet.
-Hát igen..Connie valahogy nagyon szeret gondolkozni.Fura lány,pont nekem való.Már tudja,hogy...
-Igen,tudja.De Mark,hogy kötődhetek én így valakihez?Azthittem,hogy ilyan csak a filmekben van.Ő az első gondolatom reggel és az utolsó este,az egész agyam ő tölti be,ahogy mosolyog a hangja a szeme a szája a ...a teste.Egyszerűen mindene.Ez más mind ezelőtt volt.Nincsenek az álmok,nincs semmi ami régen volt..csak ő.
-Ez a szerelem barátom.-fogta meg a vállam.
-Ilyen lenne?
-Háát,talán...talán igen.-vonta meg a vállát.
-Talán.-ismételtem.
EZután még sokat beszélgettünk,csupa fiús dolgok.Kijöttünk az öreg házból ami egykor egy vadászotthon volt.Hamar hazaértem,felfutottam a szobámba és közben levetettem a felsőm mert iszonyúan meleg volt.Anyáék valami estre mentek,Melanie...Isten tudja hol van.Benyitottam a szobámba.Connie ült az ágyamon,felkapta a fejét,aggódó szemekkel rámnézett.Nekemfutott,rámcsimpaszkodott és szorosan átölelt.
















Énis magamhoz szorítottam.Beleszagoltam a hajába.Ami a legjobb illat volt számomra a világon.
-Soha többé ne tedd ezt,megértettem...tudom,hogy aggódtál,átéltem de soha többé ne játszd el velem ezt mert megőrülök.-szipogta és rámnézett.
-Miért sírsz?-leöröltem a könnyeit-Nem tüntem el,csak Markkal beszélgetünk.-mosolyogtam.
-Írtam sms-t,hogy átjövök mert anya nincs otthon.Nem volt itt senki sem,hívtalak de semmi.Várjunk..Markkal?Voltam otthon,de nem világított náluk a lámpa.
-Ki mondta,hogy náluk voltunk?-emelgettem a szemöldököm.
-Óó..van ilyen fiús helyetek?-már mosolygott..végre!
-Van.-nevettem.
-Úúúú és majd megmutatod?
-Nem...oda még egy lány sem tette be a lábát.Szigorúan csak pasis hely.-szomorodott el.-De majd egyszer elviszlek..csak a fiúknak nemszabad megtudniuk mert leszedik a fejem.-kacsintottam rá.Erre felnevetett és puszit nyomott a szám sarkába.
-Nézzünk valami filmet.-javasoltam.Vonta meg a vállát.Gyorsan felkaptam a pizsamaalsóm.Connie felvette az egyik fekete felsőm,éédes Istenem.Nyugi Christian..hosszú még az este-erre a gondolatra felnevettem-Connie kérdőn nézett rám.Csak megráztam a fejem.Megfogtam az USB kulcsom és lementünk a tévészobába.Leültem,Connie a lábait azén lábamra akasztotta és nekemdőlt.Connie a film elején már elszorította a kezem.Hát nemnagyon bírja a horrort.
-Connie a film még el sem kezdődött-nevettem.
-Christian,azt akarod,hogy ne aludjak?-emelte fel a kezét maga elé.
-Connie szivem,ritka az öltözeted úgyhogy nemhiszem,hogy aludni fogunk.-próbáltam komoly arcot vágni,de valahogy nem ment.Connie csak nézett rám,azután elmosolyodott és ahogy a sötétben láttam,talán el is vörösödött.Visszanézett a tévére,és inkább nézte.Szorosan magamhoz öleltem,az egész horrort végig untam,Connie egyáltalán nemnézte.Hirtelen megcsörrent a telefonom,Connie felugrott.
-Jézusmárja.-kiáltotta.Elnevettem magam,szegény megijedt.
-Igen anya.-még mindig nevettem.
-Itt alszunk a hotelban.Clara üzeni,hogy menj el hozzájuk.Miért nevetsz?-kérdezte anya-Nálunkvannak a fiúk?Mert ha igen akkor a házat NEM szétszedni.
-Itt van Connie,és horrort nézünk.-nevettem még mindig.Az asszonyság mérgelődve ült ellettem és az ujjaimmal játszott.
-Okéoké,akkor szórakozzatok jól.Üdvözlöm és az ajtót zárjátok be!
-Jó anya.Szia.
-És ha éhesek vagytok akkor csinálj valamit,mondjuk nemhiszem,hogy éheske lesztek,vagy reggelire valamit keressetek.
-Jó anya.Szia-ismételtem.
-És ha fáztok akkor gyújts be.Mondjuk meleg van,de akkor is.
-Anya,megértettem.Nem most vagyok egyedül otthon.Nyugodj meg,jóéjt..Szia.-morogtam.
-Okéoké,sokat aggódok.Aludjatok jól...Szeretlek fiam.-Connie felnevetett,meghallotta.
-Énis anya,SZIA.-és lecsaptam a telefont.
-Szeretlek kicsi fiam.-nevett és felállt.
-Fuss,mert elkaplak.-álltam fel.Connie felsikított amikor elindultam felé.Felrohant a szobámba.Gyorsan lecsuktam a tévét és énis felmentem.Connie a folyosón bolygott,elkaptam a derkát.Felsikított de amikor megismert elkezdett nevetni.Megfordítottam és mielőtt még mondhatott volna valamit a számat szorosan az övére nyomtam....

                                                                      Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése