2013. április 2., kedd

21.rész


/Elnézést,hogy ennyit késtem.Lyukas fejemmel otthon hagytam a részeket és nem vittem el apumhoz,így nem is tudtam felrakni..de nem is húzom tovább a szót..jó olvasást :)            -Connie*

Megvacsoráztunk.Brenda nagyon finom vacsorát csinált,Melanie és Christian között ültem.Ahogy megettük a vacsorát feláltunk és felmentünk a szobánkba.Nagyon fáradt voltam,úgyhogy siettem lezuhanyozni.Magamratekertem a törülközőt és kinyitottam az ajtót.Christian háttal állt nekem.Megpillanthattam széles,izmos hátát.Egy boxerban állt és pakolta  a ruháit.Az ajtófélfának döltem és úgy vettem szemügyre az előttem álló szexistent.
-Öltözz fel cica,megfogsz fázni.-motyogta Christian és hallottam a rekedtes hangjából,hogy mosolyog.Hihetetlen,hogy még mindig ennyire zavarba tud hozni.Elindult felém,a kezébena  törülközője volt.Adott egy puszit a homlokomra és bement a fürdőszobába.Még mindig az ajtónak volt dölve,Christian megköszörülte a torkát.
-Becsukhatom az ajtót?-kérdezte nevetve az arcán kirajzolódtak a mosolygödröcskéi és a szeménél a ráncok.Mély levegőt vettem,hogy tudjak magamon uralkodni.
-Persze.-még mindig ugyan ott álltam.
-Connie,bejössz?-emelte fel a szemöldökét és még mindig mosolygott.
-Mi?Nem,ööö....megyek felöltözök.-sikerült megmozdítanom a lábam.Ő csak megcsóválta a fejét és becsukta az ajtót.Hogy lehetek ekkora vadbarom?Most ajánlotta föl,hogy elmehetek vele zuhanyozni.Én...óóó.Miért vagyok ilyen zavarban tőle?Már majd kér hete járunk.De ő olyan más,egyszerűen más.Ha most valaki megkérdezné tőlem,hogy miért szeretem nem tudnák rá válaszolni.Csak szeretem és kész,-SZERELMES VAGYOK CHRISTIAN CRUSADERBE-motyogtam hangosan.Csal később vettem észre,hogy ezt hangosan mondtam ki.Remélem nemhallotta meg.Ugy viselkedek mint egy tíz éves kislány aki szerelmes.Jaj,inkább komolyan felöltözködöm.Felkaptam a rózsaszín kockás pizsamaalsót és az egyik mickey mouse-os felsőm és bebujtam az ágyba.A fürdőszobaajtó nyitódott,Őt láttam meg a derkára volt tekerve a törülköző.megpillanthattam tökéltes,kidolgozott hasát és vastag válait.Ahogy járt a hasizmai úgy mozogtak.Ez eszembejutatta,amikor eldöltem a virágcserépbe Markéknál.Azt a szégyent,emlékszem amikor Nessának meséltem.Teljesen kinevetett,Aishával ezen nevettek egy hétig–erre az emlékre akarva-akaratlanul is elmosolyogtam-Christian rekedtes hangját hallottam.
-Mi olyan mulatságos?-kérdezte.
-Csak visszaemlékeztem valamire.-motyogtam,miközben hozzábújtam.A mellére hajtotttam a fejem,a lábainkat összekulcsoltuk.Chrsitian megfogta a kezem és az ujjainkat is összekulcsolta,a másik keze a hátamon pihent.Felnéztem rá és megcsókoltam.Olyan érzés öntött el,mint amikor keresel egy hiányzó puzzle darabot és megtalálod.Énis megtaláltam a tökéletes puzzle darabom,és azt a puzzledarabot Christiannak hívják.Már hivatalosan is kijelenthetem,hogy találkozatm a boldogsággal: magas volt,barna hajjal ,barna szemmel és vakító mosollyal és pont most mellette fekszek.Olyan boldog vagyok mint még soha.A csókunkba Christian belemosolygott,és elhúzódott.
-Mond csak Connie,szeretsz magadban beszélni?-kérdezte.
-Nem miért?-néztem rá érthetetlenül.
-Hát pedig....képzeld a zuhany alatt álltam és azt hallottam,hogy „SZERELMES VAGYOK CHRISTIAN CRUSADERBE“-utánnozta lányos hangon.
-Te azt hallottad?
-Hát..miért,nemszabadott volna?
-Nem!-tiltakoztam.
-De hát rólam van szó,már csak hallhatom.
-Nem,nemhallhatod.
-Női logika-sóhajtott.Inkább nemszóltam semmit és énis sóhajtottam.Pár perc múlva újra megszólalt.
-Énis szeretlek Connie.-morogta.Fölkaptama  fejem és az arcomon volt aza idegesítő vigyor.Még soha nem mondott nekem ilyen senki.Még Ricky sem!Odahajolt hozzám és újra megcsókolt.
-De menjünk aludni,holnap nagy nap vár ránk.Jóéjt cica.-még utoljára megpuszita a szám.
-Jóéjt Christian.-visszaraktam a fejem a mellére és mély álomba merültem...

Reggel a napsugarak áttszűrődtek a vászonfüggönyön.A kezemmel tapogattam mellettem,de seholsem találtam Christiant.Kipattantam az ágyból,kisiettem a fürdőszobába.Lezuhanyoztam,fogatmostam és befonytam a hajam.Felvettem a fekete sígatyám egy szintén fekete hosszúújjú feldőt,fölé egy szvettert és megfogtam a kabátom.Lesiettem a lépcsőn.A konyhában Andreával futottam össze.
-Jóreggelt bogaram.A fiuk és melanie már elmentek.Vakaródzott a talpuk,mondtam,hogy majd utánnukmegyünk.-mosolyott rám.-kérsz reggelit?
-Nem,nemvagyok éhes.Ha gondolod mehetünk.-motyogtam.Bólintott és beültünk az autóba.Már tudom Christian kitől örökölte a gyors vezetést.Hamar odaértünk a hegyhez.Felvettem a cipőt és megfogtam a deszkám.Andrea felvette a sícipőket és váláradobta a síleceket.Már a felvonón ültünk amikor megpillantottam Monicát Christian mellett.Nem vagyok féltékeny típus,de ez a lány ragad Christianra mint egy polip.Nemtudom,hogy ennyire érthetetlen vagy csak szimplán vak de Christiannak barátnője van és Ha nemképes megérteni,majd én megértetem vele.Andrea hangját hallottam.
-Nída,ott van Monica,az a álszent kurva.-morogta.
-Te nemszereted Monicát?-kédeztem.
-Monicát senki sem szereti,olyan mint az anyja.Az alma nem esett messze a fájától.Nagyon örültem amikor megtudtam,hogy végre Christian talált egy értelmes lányt és amikor megtudtam,hogy Clara az anyukád hihetetlenül örültem.-mosolygott rám.A belső Connie béna örömtáncát járta.SOhasem voltam rosszakaró de Monicát komolyan utállom.Nem tudom miért,má raz első pillantásra nem volt szimpatikus.Ha nem is járnák Christiannal még akor sem bírám.A zsebemhez kaptam és megtaláltam a telefonomat.A francba lent kellett volna hagynom.A telefonomra pillantottam,és felakartam hívni Nessát amig felérünk a hegytetőre de leragadtam egy névnél.Christian barátom áttírta az édesanyámat „Anyósra“.Elkezdtem nevetni és megmutattam Andreának.Erre ő is elmosolyodott.
A hegytetőn álltam,és iszogattam a forrócsokit Melanieval.Nem beszélgettünk csak csendben álltunk egymás mellett.Tudtam,hogy nem az erőssége az ismerkedés én meg nem akartam nyomulni rá.Christian csúszott oda az asztalhoz.Adott egy puszit a számrá,kivette a kezemből a forrócsokit és megitta.Csúnyán néztem rá.
-Ne légy morcos cica.Gyere versenyezni,ha megnyered,ami nemfog megtörténni akkor veszek neked mégegyet,és még tejszínhabot is kapsz rá.-felhúztam a szemöldököm,mosolyra húztam a szám és nyújtottam a kezem.
Felcsatoltuk a deszkákat és már indulni akartunk,amikor Mark nevetését hallottam.
-Hallottad ezt?-kérdeztem Christiantől.Ő csak bólintott,vissza sem kaptama fejem de valaki nekemjött és seggreültem.Fölnéztem,és Mark arcát láttam.Zöld sígatya és barna kabát volt rajta.A szemüveget föltölta a sapjákára.Nessa állt meg mellette,nemsokára Nate, és Aisha is megjött.Fölnéztem a hegyre és anyát láttam meg.Christianra néztem és beszédre nyitottama  szám,de be is csuktam.Mark fölsegített,újra Christianra néztem.
-Boldog szülinapot Connie.-adott egy puszit a számra.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése