2013. április 3., szerda

24.rész


Csodás napra ébredtem.A nyaralás óta két hét telt el.Keményen tanulok,és próbálom behozni a tananyagot.Szerencsére nem vettek nehezet.Christian egyfolytában edzésekre jár,mert ma nagy meccs lesz.Eszeveszettül hiányzik,hogy nincs minden nap velem.SOha az életben nem hittem volna,hogy valaki-főleg egy fiú,-ennyire fog hiányozni.Christian egy drog számomra,amivel nemtudok betelni.A nyaralás utolsó napján csodás estét töltöttünk el,kettesben.Mosolyra húzódott a szám e csodás emlékekre.Kihúztam a füg]önyöket és kipillantottam.Süt a nap,nem mondhatni,hogy meleg van de elviselhető.Két nap múlva Jackson szülinapja lesz.Megyünk Jackson villageba Anya én és Christian.Kicsit izgulok,hogy bekell mutatnom apámnak a barátom még sosem csináltam ilyet de menni fog.Felkaptam a szürke otthonigatyám és lefutottam a lépcsőn.Anya a konyhában forgolódott.
-Jóreggelt anya.-köszöntöttem.
-Szia kicsim.-megforfult-Nade Connie,már megin Christian felsője van rajtad?
-Igen,Christian illata van.-ültem fela  bárszékre.
-ÉDES lányom,te nagyon szerelmes vagy.-mosolyodott el és megütött a konyharuhával.Erre mindketten elnevettük magunkat-Ma lesz az a nagy meccs?
-Igen.
-Mész?
-Hát perszehogy megyek.Mindenki megy.
-Akkor drukkolj helyettem is,mert muszáj bemennem a kórházba.De most ne ezt firtassuk,egyed a reggelid.-elémrakta a pirítóst és az újjával megpöckölte az orrom.
Jóllakva ledöltem a fotelba.Bekapcsoltam a tévét.Csak kapcsolgattam a csatornákat ide-oda de sehol semmi.A csengő szólalt meg.Kipatantam a fotelből és az ajtóoz siettem.Ness és Aisha álltak az ajtóban.
-Jóreggelt cunc.Ma nagy meccs lesz.Nem bírok már várni..este hatkor kezdődik.Reméllem ilyen idő marad...Hol van FAGYI?-Ness hadarta és bevette a kanyart a konyhába.Aisha megölelt és követtük az őrült barátnőnket.
-Ness és mi van közted meg Mark között?...AZ ISTEN SZERELMÉRE...még mindig nemértem.-mérgelődtem.
-Mi csak barátok vagyunk.-fészkelődött a széken.
-Ja....barátok extrákkal.-nevetett Aisha.
-Akiknek ha kedvük tartja lefekszenek egymással.-nevettem énis.
-Héé...Mark mélyebb részletekbe is beavat?-húzta fel a szemöldökét és próbált megsértődött arcot vágni,de a mosolyát nem tudta elrejteni.
-Hahaha...akkor igaz.-mégjobban nevettünk Aishával.
-Jólvan na...egypárszor megtörtént.De Mark még nem kérdezte meg úgyhogy nem járunk.Ha majd megkérdi akkor TALÁN "igent" mondok.-kapta be az újabb adag fagyit.
-Ness soha ne mond,hogy TALÁN.Ki nem állhatom.
-Miért?
-Mert utállom.Azt csak akkor mondja az ember ha fél igent vagy nemet mondani.Mint például.Megkérded,hogy tetszik e a hajad.Azt mondom "talán" csak azért mondom mert nem akarlak megsérteni de legszivesebben azt mondanám "nem,nem tetszik a hajad".Érted?
-Nem tetszik a hajam?
-Jaj Ness,ez csak egy példa.De látom csak ennyit fogtál fel abból amit mondtam.
-Hát Connie,én a második mondatnál leragadtam.-még mindig nevetett Aisha.
-Semmi baj,majd egyszer megértitek.-kanalásztam a vanília ízű fagyit.
A lányokkal töltöttem az egész délutánom.Nem bírtunk várni a meccsre.Annyira kíváncsi vagyok.Még nemláttam Christiant meccs közben.Edzés közben is állati szexi.Ahogy feszül a gatya a fenekén és amikro fut kirajzolódnak az izmok.Hmm...
-Connie,Connie ittvagy?-Nessa rázott a vállamnál fogva.
-Igen,csak...csak elgondolkoztam.Élek és virulok..mitkérdeztél?
-Azt,hogy mit veszel fel...De komolyan Connie,jólvagy?Mostanában nagyon sokszor elkanászkodsz.
-Persze minden jó.Mondom:Élek és virulok,mint Elvis Presley.
A lányok az ágyamon ültek.Egy farmert kaptam fel meg a barna mamuszom.A hajam lófarokba fogtam és egy vastag felsőt kaptam fel.Elköszöntünk anyától aki szintén készülődött.Beültünk Ness fekete audijába és indultunk is.Rengeteg autó volt a suliparkolóban.Eltudtam képzelni,hogy mennyien lehetnek a pályán.Ness leparkolt és bementünk.Szerencsére volt még ülőhely de még ígyis nagyon sokan voltak.A pódiumon ültünk a negyedik sorban.A lacrosseosok befutottak.Christian rögtön kiszúrtam,ő és Mark voltak a legmagasabbak.De Mark tengerkék szemeit a sisak rácsai közt is láttam.Az igazgató szólt pár szót aztán mindenki a helyére ment.Christian és a másik csapat kapitánya a pálya közepére állt.Kicsit lehajoltak és várták,hogy a bíró belefújjon a sípjába.Megszorítottam Ness kezét.Boyd gúnyosan rámosolygott egy másik játékosra,gondolom ő is védő volt.


Kicsit megtanultam ezt a sportágat meg a kifejezéseket.Nessa magyarázott valamit,hogy egyszerre egy csapatnak 10 játékosa van a pályán, három támadó, három középpályás, három védő és egy kapus. A síp elhangzott Christian fellökte az előtte álló pasit akit vagy tíz kilóval nehezebb lehetet nála.
Amig ez megtörtént Mark elkapta a labdát és futni kezdett.Passzolta Kevinnek.Kevin Boydnak aki futni kezdett,nekiment egy fiúnak aki elesett,Boyd tovább futott aztán egyenesen betalált a kapuba.A tömeg kiabált.Boyd felemelte a kezeit,dondolom így kért bocsánatot.Megpillantottam Melaniet és csatlósait.Melanie melegen rámmosolygott amit viszonoztam és tovább figyeltem a meccset.Kettő kettő volt az állás.Még húsz perc volt hátra a meccsből.Csak most vettem észre,hogy teljes erőből szorítom Aisha és Ness kezét.A bíró belefújt a sípjába,ezzel jelezte,hogy félidő van.A fiúk lefutottak a pályáról.Christian levette a fejéről a sisakot és mosolygott.A szemével végigfutott a tömegen de engem nem vett észre.Aisha leugrott melőllem és Nate nyakába ugrott.Ness csak állt mellettem amikor Mark rámosolygott és intett a fejével.Nessa arcán egy hatalmas mosoly jelent meg és ő is követte Aisha példáját.Egyenesen Mark kajába ugrott a lábával átfogta Mark derkát és megcsókolta.Christian még mindig engem keresett.Leugrottam énis a padról és felé mentem.Nem tudom miért de a torkomban dobogott a szívem.Az egész suli ittvan,a csapat.Tudták,hogy járunk de nemláttak minket még így együtt.Igaz már régebb óta együttvagyunk de sohasem jártunk kézenfogva a suliban,nem csókolóztunk az udvaron,ébédnél sem ültünk egymás mellett.Sőt ritka dolog volt,ha találkoztunk a suliban.Emlékszem,mindneki rólunk beszélt,hogy Christian jár velem.NEMÉDEKEL!Nem érdekel,hogy mit gondolnak mások.Hirtelen valamit éreztem és gyorsítottam a lépteim.Elkaptam Christian karját és a számat az övére tapasztottam.Éreztem ahogy elmosolyodik.A keze lecsúszott a derkamra és magához szorított.Így voltunk vagy öt percig.Aztán elhúzódott tőlem.Csak most vettem észre,hogy mindenki minket figyel még az edző is.Harcoltam,hogy ne piruljak el és ezen Christian jót mulatott.
-Nem kell kellemetlenül érezned magad cica.-súgta a fülembe.
-Nem érzem magam kellemetlenül,csak kicsit más...nem vagyok ilyenhez szokva.-morogtam és az arcom a mellébe szorítottam.Christian illat keverve tusfürdő illata volt.Egészen kellemes.
-Hát énsem.Főleg az előbbi jelenetedhez.-fölnéztem rá.
-Valami rosszat tettem?-próbáltam eltolni magamat tőle.
-Nem,nem dehogy.Csak megeleptél.-megpuszilta a homlokom.-De menj ülj vissza,még meg kell nyernünkezt a meccset.
-Nyernünk?
-Hát nem magam játszok.
-Jaa,már értem.-nyomtam egy puszit a szájára és visszaindultam a helyemre.Leültem és vártam.A meccs elkezdődött.Christian és a másik csapat kapitánya újra ugyan úgy álltak mint az előbb.Christian újra fellökte a fiút.Mark megin elkapta hálós ütőjével a labdát és futni kezdett.De a  másik csapatból az egyik gyerek az ütőjével hasba ütötte.Mark összegörnyedve a földrezuhant.Akaratom ellenére is kicsordult egy könnycsepp és a kezeimet a szám elé emeltem.Christian majdnem nekiment a fiúnak de a bíró közéjük állt.Kijelentette,hogy újra kezdik.A fiút kiállították,Markot pedig a cserepadhoz segítették.Nessa kezét jobban szorítottam.Christian és a másik csapat kapitánya újra felvették azt a pózt és vártak.Láttam,hogy beszélgetnek és észrevettem,hogy Christian dühös lesz..Szerintem észrevette az idegességemet.Figyelmes fiú.A bíró belefújt a sípjába.Christian szuper gyorsasággal elkapta a labdát és elfutott a fiú mellett.Csak úgy szlalomozott a játékosok közt.Már csak másodpercek voltak hátra.Az ellenfél kapujánál három játékos beállt.Christian gyorsabban futott-a fejemben ez a jelenet lassan játszódott le-átszaltózott a három játékos feje fölött és bebodba a labdát a kapuba.Mindenki éjjenezett.Négy háromra nyertünk.Markra néztem akinek már látszólag semmi baja sem volt.Christian megindult felém de a másik csapatból a kapitány ököllek hasba ütötte.Az emberek odafutottak a másik csapat drukkereihez és verekedni kezdtek.Nem hittem a szememnek.Egy férfi nekem jött és elestem.Aisha és Ness eltüntek mellőlem.Boyd termett mellettem és felsegített.
-Gyere.-mondta.
-Mi?Nem!Christiant nem hagyom itt.-motyogtam megréémülten és őt kerestem a szemeimmel.
-Connie gyere!Christian jóllesz.El kell,hogy vigyelek.-fogta meg a karom és húzta maga után.Én kirántottam és futni kezdtem a tömeg felé.
-Connie,te mit keresel itt?Menj Boyddal.Tünés!-szólt rám Christian.
-Nem hagylak itt.
-Jólleszek.Csak kérlek menk Boyddal.-én csak álltam és néztem rá könnyes szemmel.A szája felszakadt és véres volt.-Boyd vidd innen!-csak most vettem észre,hogy Boyd mögöttem állt.
-De Christian...
-Tünés!-kiabált és behúzott egyet az ellenfél játékosnak.Boyd megfogta a kezem és futni kezdtünk.Melanie fékezett be elénk.
-Menk vissza Boyd.Conniet én elviszem.-kiabálta.Kinyitotta nekem az ajtót és beszálltam.
-Vezess óvatosan Mel.-mondta és visszaindult a pályára.Melanie a gázra taposott és száguldott a házunk felé.A telefonomra pillantottam és Nessa neve jelent meg.
-Igen?
-Édes Istenem Connie.Jólvagy?-kérdzete.
-Igen,már mindjárt otthon vagyok.Ti jólvagytok?Hova tüntetek?-kérdeztem.
-Csak ott ültünk aztán eltüntél.Mark rámparancsolt,hogy tünjük onnan.Aztán muszáj volt autóba ülnöm.Nagyon sajnállom Connie.-szipogta nekem a telefonban.
-Semmi baj Nessa.Aza lényeg,hogy biztonságban vagytok.Reméllem nem lesz semmi bajuk a fiúknak.-szipogtam énis.
-Nem,de lekell raknom.Majd beszélünk.Szeretlek Connie.Te vagy a legjobb barátnőm.Szia.-szipigta még mindig.
-Énis Ness.Szia.-szipogtam vissza.Ahogy leraktam a telefont Melanie zsepkendőt nyújtott felém.
-Jólvagy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése