2013. április 16., kedd

27.rész

Zene:itt

Már otthon vagyunk.Jó hétvégét töltöttünk Jacksonban.Christian megismerkedett a családommal és ők is vele.Apa,Jackson és Christian plusz nagyapa vasárnap focimeccset néztek,igazán megkedvelték Christiant és ennek én irtóra örülök..Mi nagyival elmentünk a városba.Szülinapomra kaptam egy nyári ruhát tőle,nagyinak 58 éves korára nagyon jó izlése van.A ruha fehér volt,pánt nélküli és egészen a bokámig leért,színes virágok voltak rajta és nagyon tetszett.Anyának is nagyon tetszik a ruha.Jövő hétre már kölcsön is kérte mert Andreaval és Mark anyjával mennek valahova.Holnap suli,úgyhogy hamar elmentem aludni.Este még beszéltem Nessaval,hogy hornap én megyek autóval.Fárasztott a tipikus "nincs mit felvennem" szövegével.Szegény Mark,őszinte részvétem,hogy ezt végig kellett hallgatnia.
-Nessa,hogy-hogy nincs mit felvenned?Hisz teli van a szekrényed göncökkel,esküszöm,hogy elmegyek hozzás éf fejednek dobom az összes ruhát.-mérgelődtem.
-De...
-Nincs de Vanessa.Gyere ruhába énis abba megyek.
-Melyiket vegyem fel?-kérdezte.
-Nemtudom,csinálj Marknak bemutatót.Őt szórakoztatni fogja te meg fogod tudni melyik ruhát vedd fel.
-Okéééé,de leteszem szia.
-Szia.-kinyomtam a telefont és ráestem az ágyamra.Ujra csörgött a telefon ha megint Nessa az földnek vágom a telefont,szerencsére nem Christian neve villant fel.
-Hallgatlak.-szóltam bele.
-Kivel pofáztál ennyit?-kérdezte és hallottam a hangjában,hogy mosolyog.
-Szerinted?
-Csak Nessa lahat.Mark már küldött egy sms-t,hogy mentsem ki.-erre felnevettem.
-Egy szerencsét,hogy neked nem az a legnagyoibb gondom,hogy mit vegyek fel.
-Nefélj,túlélném.Három éven át Melanieval voltam egy szobába.-nevetett fel.
-Sajnálom.Amugy mitcsinálsz?-köszörültem meg a torkom.Befogok rekedni,vagyis már bevagyok.
-Játszok.Te?
-Játszasz?Én veled ellentétben tanulok.Mert kikell javítanom a Kémiát,valahogy elvonod a figyelmem a tanulásról.-nevettem fel.
-Playstatio,itt van Nate meg Kevin és Mason is.Én?Hol akadtál el cica?-ahogy hallom,nagyon szórakoztatja,hogy nem tudom a kémiát.
-Hááát nem is tudom..esetleg az elején.-motyogtam.
-Connie,az már fél éves anyag.Hogy akarod azt ma bepótolni?
-Jól magolok.
-És ha belekérdez?
-Akkor imátkozok,hogy nekérdezzen.-erre felnevetett.-A k****,Chris,hogy nyerhetsz mindig?Ez nemigaz annyira utállak,hogy szinta fáj-kiabált Kevin.-Öö.Leteszem mert Kevin kiborult.Majd hívlak.-és letette.Újra a füezre néztem és kiborultam.Annyira utálom.Mindenki szórakozik vasánap este én meg ezt a buta kémiát tanulom.Ekkor anya nyitott be a szobámba.
-Mitcsinálsz?-kérdezte.
-Kémiát magolom.Valahogy a kémia tudásod nem rakagd rá a lányodra.-morogtam.Anya csak elnevette magát és leült az ágyamra.-Mit nem értesz?-kérdezte.
-Semmit sem értek.Semmit.-borultam ki.Utálom,hogy ha nem értek valamit.Ilyenkor egy ötperces hisztiroham jön rám aztán megnyugszok és folytatom a tanulást.Anya mosolyogva felált és kiment.Ajjjj....de utállak Kémia.Felszólalt Bastille-től a Pompeii,Shay hív.Rohantam oda és felkaptam a telefont.
-Hallgatlak Shay.
-Hallom leragadtál.Nincs mit csinálnom úgyhogy átjöttem.Gondoltam felhívlak,mielőtt bemegyek,nehogy nekemvágj valamit.Lécci kinyitod az ajtót?-kérdezte.Erre felnevettem és kikiáltottam,hogy "gyere be".
-Hogy-hogy te itt?-kérdeztem.
-Anyukád aggódik érted.Felhívott,hogy tanítsam meg veled meg a féléves anygaot-ránézett az órájára-két óra alatt.
-Ez most komoly?-húztam fel az egyik szemöldököm.
-Halál komoly.Nem te vagy az egyetlen-mosolygott.Hát belekezdtünk.Shay a fura kinézete ellenére nagyon jól tanít.Még csak most jöttem rá,hogy ő olyan gót féle csaj.Mindig feketébe jár és kerüli a napot,csendes de igazán jól lehet vele szórakozni.
-Látod megy ez neked,nagyon jó a felfogásod.-mosolygott.-Úgy tanulsz mint Christian.-felnéztem rá.Még pislogni is elfelejtettem.
-Honnan tudod,hogy Christian hogy tanul?-kérdzetem.
-Mondtam,nem te vagy az egyetlen aki korepetálok.
-Te korepetáltad Christiant?
-Nagyon gyenge volt Oroszország történelméből.-felelte.
-De hisz azt csak megkell tanulni.-nevettem fel.
-Ezt mond neki is.-erre mind a ketten nevettünk.Shay tizenketőkor ment haza.Nem,nem addig tanultunk csak beszélgettünk.Anya is csatlakozott és egy lányos estét tartottunk.Egykor döltem bele az ágyamba és ahogy lefeküdtem el is aludtam.
Reggel hétkor úgy keltem fel mint egy múmia.Ma van Mark szülinapja,már nagyon vártam.Fehét pántos,szürke cicagatya,nyári tangapapucs formályú szandál és egy szintén szürke szvettert kaptam magamra.Egészen a combomig leért.Lefutottam a lépcsőn és anyát láttam meg a konyhában.
-Hát te?-kérdeztem.
-Még nem hívtak.-mosolygott.Már majdnem indultam amikor eszembe jutott valami.
-Anya,te ismerted Christiant azelőtt is mielőtt ideköltöztünk?-csúszott ki a számon.
-Igen,ismertem.
-De hááátt....miért nem mondtad?-döbbentem meg.
-Változtatott volna valamiben?
-Igen.
-Nemhiszem.Christian tudta.-felelte.
-Mit tudott?-kérdeztem.
-Ő megismert téged.Egyik nap az anyukájával bejöttek a korházba,mert Mason mélyen bevágta a kezét,és akkor beszéltünk.Akkor mondta.-elkaptam a kulcsaim és kisétáltam az ajtón.Kisebb sokkot kaptam.Beültem anya fekete Range Roverjába és elindultam Nessáért.Nála már várakozott Aisha és Mark is ottvolt.Így hát négyen mentünk a suliba.Még mindig nehéz volt elhinni,hogy Christian tudta.Kiszáltam a kocsiból és egyenesen a lány wc felé vettem az irányt.Megálltam a tükör előtt és belenéztem..NEM,nem teszem szóvá,ha akarja elmondja,ha nem,akkor nem.Felkaptam a táskám és bementem az osztályba.Christian a padján ült és nagyon nevetett valamin.Odamentem a padomhoz és levágtam a táskám.Rámnézett gyönyörű barnászöld szemeivel.Fura,mindig változik a színe,valamikor sötétbarna,valamikor világos barna és valamikor barnászöld.Intett a kezével,hogy menjek oda hozzá,rám mosolygott azzak az iszonyatosan dögös mosolyával.Megfogta a kezem és odahúzott magához.Ahogy ült a padon,én meg a lába között álltam pont a szemébe tudtam nézni.Véégre,így pont egy szinten van velem.Talán kicsit még ígyis magasabb.Nem vagyok alacsony ő a magas.Az összes fiú az osztályomban magas.Mondjuk nemnagyon zavar.Szeretem ha magas egy fiú,de így alacsonynak nézek ki..Állj le Connie,már megin agyalsz.
-Min gondolkozol?-kérdezte.
-Ááá semmin.-motyogtam.Persze őt nemlehet becsapni,mindig tudja,hogy mikor hazudok.Jobban magához húzott és megcsókolt.Ez olyan "még nem végeztünk a beszélgetéssel de becsengettek" csók volt.Valahogy túléltem a kémiát.Remélem,hogy jól sikerült.Szünetben Aisha sürgetett mindenkit.Én Christian padján ültem és a vállára hajtottam a fejem.Aisha szó szerint odapattat hozzánt és kirántottam Christian füléből a fülhalgatót.
-Chris,fontos munkám van a számodra.Vidd ki az osztályból Markot.
-Oké,kiviszem a folyosóra.
-Na ke,na ke,na ke.A folyosó nemlesz jó.Mégis,hogy hozzuk be a tortát?...Vidd ki a mosdóba.
-Aisha,nemtudom,hogy ti lányok hogyvagytok vele,de mi egyedül is eltudjuk végezni.-nevetett fel.
-Te ostoba.Nem kell pisilnotok.Csak...csak vidd ki.-morgott Aisha.Christian felsóhajtott és felállt.
-Ehm...Mark kijössz a mosdóba?-kiabált az ajtóból Christian Marknak.
-Te megvagy húzatva?-nevetett fel Mark.Aisha a könyökével oldamba bökte a barátját.Nate odakapott és közölte,hogy ő kimegy Christiannal.
-Ti betegek vagytok fiúk.-még mindig nevetett Mark.
-Na gyeremár.Kipróbáljuk,hogy mi ott olyan érdekes.Vedd fel a formás popsid és told ki.Hopp.-sürgette Nate.Komolyan Nate és Aisha a világ párja.Ennyire összeilleni...Angela lefutott a tortáér.Most komolyan...Torta?Mire a fiúk visszaértek mi a helyünkön ültünk.A csokis torta Mark asztalán volt és égett rajta a gyertya.Aisha majdnem összeesett amikor kideült,hogy senkinél sincs öngyújtó vagy gyufa.Egyetlen esélyünk Boyd volt aki dohányzik.Ő ment a fiúkat nézni,hogy mikor jönnek vissza.Úgyhogy visszahívtuk és meggyujtotta a gyertyákat.Mind felköszöntöttünk Markot.SUli után úgyvolt,hogy elmegyünk valahova de nem,mert Mark és Nessa kettesbe szeretnék tölteni a ma estét.Piha..piha,..Christian átjött hozzám és filmeztünk.Valami sci-fi.Nem nagyon érdekelt és el is aludtam rajta.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése