2013. április 17., szerda

28.rész

Imádom azokat a reggeleket amikor Christian mellkasán ébredek,süt a nap és a legnagyobb boldogságunkra a suli.Ráéztem Christian iPhoneja kijelzőjére,hogy hány óra van.Ekkor megpillantottam valamit,a háttérképe én vagyok,ahogy alszok.
-Tetszik?-hallottam a barátom hangját mőgülem.Ezt nem hiszem el,hisz aludt!Odaforfultam hozzá és nyomtam a szájára egy "igen" csókot.Nagynehezen kiszálltam az ágyamból és kimentem a fürdőszobámba.Amire rendbetettem magam és elkészülődtem Christian is felöltözött.
Nessa Marknal aludt,nagyon várom,hogy Nessa meséljen ííííííí.AHogy a suli elé értünk,kipattantam az autóból megragadtam Ness kezét és húztam magam után egészen a lánymosdóig.
-Wááááá,mesélj.-csillogott a szemem.-Vagy tudod mit,ne mondj semmit ha nem akarsz,nem rám tartozik,de akkoris wííííííííí-sikítottam.
-Elmesélem ha hagysz szóhoz jutni.-nevetett.
-Okéoké,hallgatlak-lehajtottam az egyik wc fedelét és ráültem,azután felpattantam mert nem tudtam ülni.
-Na,Mark és én...öhm...hát....tasti kapcoslatot teremtettünk.-nyögte ki végül.
-Húú,hát igen....ha nem mondod nem is jövök rá.-tártam szét a karom.
-Jó de ez....kínos.-ült le végül ő.-Beszélgettünk,hogy amit egy incidens után csinált ami miatt a kapcsolatunk kicsit "elszakadt" az azért csinálta,hogy megvédjen és azután még lelkiztünk és megtörtént.
-Úúú...annyira...áhh.erre kifejezés sincs.Annyira örülök nektek.-szorítottam magamhoz.
-És most te jössz.-lerendezte a műsort úgyan úgy mint én előbb.Hát igen,már értem miért mondják,hogy hasonlítunk egymásra.
-Az már kicsit régebben volt.-hadartam.
-Mikor régebben.
-Még amikor az Alpokban voltunk.-nyögtem ki.
-És ezt még csak most mondod nekem?-förmedt rám.Beleütött a felkaromba.
-Te vagy a legeslegjobb és szeretlek de wááá...utállak.-sikítozta és megölelt.Hát igen,ez Vanessa aki egyszerre utál és szeret.Nem meséltük el részletesen egymásnak,hogy mi törtét,anélkül is megértettük.

Ami barátságunk más.Beszéd nélkül is megétsük egymást.
-Te Connie,Aisha és Nate is szerinted?..tudod...-kérdezte Nessa még midnig a wc-n ülve.
-Nem,nem monta nekem Aisha,de szerintem igen.-elnevetük magunkat és kimentünk a mosdóból.A folyosón megláttam egy ismerős arcot...Ricky.Még levegőt si elfelejtettem venni amikor a nevemet hallottam.Óó..ne.
-Connie szivem.Hát itt talállak.-dőlt neki a falnak.
-Igen Ricky,itt.Ha nem gond én most mennék órára.-próbáltam kikerülni de elkapta a karom és a szekrénynek döntött.
-Mondta Sophie,hogy megváltoztál..dehogy ennyire.-csóválta a fejét.-És holvan az a ultradögös pasid.Szívesen találkoznák vele.-gúnyos mosolyra húzta a száját.
-Te nem találkozhatsz senkivel sem SZzvesen drágám.Neked nincs szíved.-löktem le magamról a kezét,ekkor megin elkapott és jobban szorította a csuklóm.
-A szád is nagyobb lett,ez kezd tetszeni.
Zene: Itt
-Hagyj békén te vadbarom.Fogd föl,utállak.-üvöltöttem-Ostobább vagy mint gondoltam annyi eszed sincs,hogy felfogd.-ekkor csunyán rámnézett és ökölbe szorította a kezét.Gúnyosan elmosolyodtam.-Tessék üss meg.Üss meg egy lányt itt mindenki előtt.Legyen benned annyi,ne csak a sötét sikátorokba legyél annyira nagyra.Nagyon elfelejtesz valamit Ricky.Túl jól ismerlek ahhoz,hogy bánts.Nincs benned annyi,kevés vagy ahhoz.Fáj,tudom,hogy fáj,akarod tudni,hogy honnan tudom?-kiabáltam és az egész folyosó minket bámult,de nem érdekelt.-Onnan,hogy én keltem benned azt az iszonyú nagy fájdalmat,és tudod mit? Megérdemled,hogy az egész életedbe kísértsen.Mondtam neked,megbocsájtok de nem felejtek.Vagy elmész és soha nem keresel,vagy a fájdalmad mégnagyobb lesz..azt garantálom.-néztem mélyen a szemébe,és igen..ezt vártam,láttam a szemében.Kirántottam a kezem a fogásából és az ajtóra néztem aztán rá.-Tünj már el a szeme elől.-kiáltottam rá.Rámnézett azután a hátam mögé.Tudtam ki/kik állnak ott de nem néztem hátra.Álltam Ricky tekintetét,megfordult és kiment az ajtón.Lehunytam a szemem és éreztem,hogy sírni fogok.De nemszabad,mert ha jön az első,jön a többi is.Megfordultam és mindneki ott állt,Nessa,mark,Aisha,Nate,Kevin,Angela az osztályom és...és Christian.Mind döbbenten néztek rám.Tulajdonképpen az egész suli engem nézett,kezdtem kicsit kínosan érezni magam ezért mindnekivel közöltem,hogy "mit néztek,nemláttatok még egy embert kiborulva?".Na,itt már nembírtam és megeredtek a könnyeim.Befutottam a lánymosdóba,az egyik kezemmel megtámaszkodtam a falnak a másikkal a hasam fogtam.Iszonyúan sírtam.Annyira rossz,hogy Christiannak végig kellett ezt hallgatnia vagy az összes többi diáknak.Mindenki azthiszi,hogy Ricky miatt sírok,de nem..ő nem érdemli meg a könnyeim.Felmondtak a lábaim,kezdett a kezem eltávolodni a faltól és csúsztam le.Valaki hátulról megölelt és szorosan magához húzott.Rögtön megismertem,Christian volt az.Megfordított és szó szerint felvett.Leült a wc-re és lovaglóülésben ültem rajta.A fejem a nyakának szorítottam,ő szorosan ölelt.
-Ugye tisztában vagy azzal,hogy ez a lánymosdó.-szipogtam.Erre ő felnevetett,hihetetlen megkönnyebbülés,nem haragszik.
-Most mocskoltad be a volt barátod az egész suli előtt,ami..hát erre nemtalálok szavakt és te azon aggódsz,hogy a lánymosdóban ülsz az ölemben?-jót szórakozott rajtam.
-Ha nem vetted volna észre a volt barátom egyáltalán nem érdekel.Sajnállom,hogy ezt végig kellett hallgatnod.-néztem a szemébe.
-Én nem,őszintén megmondom ha mégis,véletlen valamin összeveszünk nem emberek előt fog az történni.-még mindig nevetett.Hogy tudja ezt ilyne lazán kezelni?-kérdeztem magamtól.
-Miért?
-Még meg is kérded?Nekem fájt az amit mondtál neki,egy marha vagy amikor aztmondtad neki,hogy üssön meg,már indultam feléd de Nessa nem engedett.Hogy csináltad?-nézett rám.
-Nem csak fizikailag lehet valakit bántani,és egy csipetnyi bátorság is volt bennem.-mosolyodtam el.
-Olyan más voltál akkor amikor kipakoltál neki.Most komolyan mondom..féltem tőled.
-Te..tőlem?-nevettem el magam.-Ezt lelki bántásnak hívják drágám.Anyám mamájától tanultam.Nem használom mert azután szörnyen kiborulok és lelkileg elfáradok.Téged így nemlehetne bántani.-motyogtam.
-Miért?-nézett rám kérdőn.
-Mert már próbáltam,-nevettem el magam-és szó szerint pofán nevettél.
-Jaa,az?...Nem fájt,de elgondolkoztam rajta.-nyomott egy puszit a homlokomra-igen,még így is magasabb-azután felállta-velem együtt-és kéz a kézben kimentünk a LÁNY mosdóból.Christian edzője kérdőn nézett rá azután rám.Legyintett egyet,morgott valamit az orra alatt és elment.A folyosó életre kelt,a brancs még mindig ott állt ahol előbb és ránk vártak.
-Connie,ez őrületes volt.-ölelt meg Nate és nevetett.-3D mozi.
Mindenki közölte velem,hogy igazam volt meg blablabla és mentünk órára.
Az egész nap kiborított.Otthon az ágyamon feküdtem és a fehér plafont bámultam.Lelkileg teljesen kivoltam de fizikailag a maratont is lefutottam volna.Gondoltam felhívom Christiant.
-Hallgatlak drágám.-szólt bele Nate és nevetett.
-Szia Nate,Christian?-kérdeztem.
-Kan-bulit tartunk.Ittvagyunk nála és fiús dolgokat csinálunk.-motyogta.Igen,a "kan-buli",ahogy ők hívják,holnap meccsük lesz és előre megünneplik.Holvan ebbe a logika?
-Oké,az minden szép és jó.-nevettem-Ha már ennyire nem akarod odaadni,akkor megmondanád neki,hogy majd késős hívjon fel?-kérdzetem.
-Persze,most játszik valamit Markkal de majd átadom.Csókoltatlak,sziaaaa-ordított.Nate szerintem egy kicsit több whiskeyt ihatott de nembaj.Ahogy letettem a telefont,újra csörgött,Nessa volt az.
-Mondjad cunc.-szóltam bele.
-Mitcsinálsz?Mert ha semmit,akkor kinyithatnád a bejárati ajtót és beengedhetnél mert a csokis Carte D'or elolvad a kezemben,Aisha meg fekete macskát látott és itt nyíl nekem,hogy ő gabonás.-hadarta.ELnevettem magam és lefutottam a lépcsőn.Kinyitottam az ajtót,Aisha meg csak úgy beesett rajta.
-Connie,egy Istennő vagy.Tudod mit jelent a fekete Macska?Mélyen vallású vagyok és ugyna olyna mélyen gabonás is.-ölelt át.
-Aisha szivem az babonás nem gabonás.-mosolyogtam.
-áááá nem áá nem.-bement a nappaliba és levágta magát a szofára.Nessa csak nevetett,nyomott két puszit az arcomra és bevette az irányt a konyhába kanalakért.Kezmeb nyomott egy egész doboz csokis Carte D'or-t és nekiláttunk.Megnéztünk egypár filmet,horrort is amit végignevettünk-szokás szerint-azután mind elalaudtunk.............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése