2013. április 3., szerda

23.rész


-Nem,csak meglepett.-Mark hangja csengett a fülembe.Christianra néztem és beleharaptam az alsó számba.
-Megyünk táncolni?-kérdezte.Bólintottam.Megfogta a kezem és a táncparkett felé húzott.Betolakodtunk az emberek közé.Christian átfogta a derkam és így magához húzott.Én árkaroltam a nyakát és fölnéztem rá.
-Haragszol?-kérdeztem és a legcukibb pillantásommal néztem rá.
-Miért haragudnák?-kérdezte.
-Hát mert nemrég lekurváztam az egyik picsát aki tapadt rád.
-Nem,nem haragszom.-nyomott egy puszit az arcomra-nemszereted,ha tapadnak rám a lányok?-kérdezte.
-UTÁLOM,ha tapadnak rád a lányok.-néztem rá a hosszú szempilláim alól.
-Énis utálom,ha valaki megnéz téged.-morogta.
-Miért is?-kérdeztem vissza.A száját az enyémre tapasztotta.
-Mert te csak az enyém vagy.-mondta a csókunkba.
-CSAK a tiéd.-mondtam énis.Megfordultam a karjában és a fenekem az ágyékának toltam.A keze ecsúszott a csípőmre.Én a kezem a nyakába raktam és egyszerre mozogtam vele.Így táncoltunk de Nessa és Aisha elkapott.Bocsánatkérőn Christianra néztem,ő morgott valamit az orra alatt és visszament a fiúkhoz.A lányokkal a lelkem is kitáncoltam.Annyira jóvolt,igaz a whiskey hatása már ottvolt  a fejemben.De mindig is jól bírtam az alkoholt.A pulthoz mentünk,mert kivoltunk száradva mint a partra vetett halak.Monicát pillantottuk meg,akin kicsit hosszabb ruha volt és a dekoltázsa sem volt annyira kint.
-Törpe csak törpe marad,még ha hegytetőn áll is.-jelentettem ki.
-Ott a pont.-csapott a kezembe Nessa.
-Miért nem értem.-értetlenkedett Aisha.
-Attól,hogy hoszabb ruhát vett föl,vagy énmiattam sígatyában is ejöhet még akkor is kurva marad.Érted?-magyarázta Nessa Aishának.
-Akkor az úgy is jó,hogy „Óirás csak óriás marad,még ha lyukban áll is“ ez is jó nem?-kérdezte.Mi csak nevettünk Nessával.Nem csoda,hogy Nate és ő összejöttek.A könnyeimet letöröltem az arcomról és válaszoltam neki.
-Igen Aisha,csak a törpés kicsit,taláááán logikusabb.De az óriásod sem rossz.-feleltem.
-Oké.Majd elsütom Natenek.-gonosz mosoly jelent meg az arcán.A bárpultos férfi végre szándékozott odaadni a Jack Daniels-szünket.Amikor fizetni akartam megállított és a bár másik oldalára intett a fejével.Egy kopasz,kitetovalt Christiannal egyidős fiú ült ott és rámkacsintott.Azt hittem kihányom magam.Feláltam és indulni akartam felé de Aisha elkapta  akezem.
-Hova mész?-kérdezte.
-Megitatom vele.Hisz ő vette.-morogtam-Kitudja,hogy mit raktak bele.-Aisha csak megrántotta a vállát és elengedte a kezem.Amig a pasi felé tartottam azon gondolkoztam,hogy Damon hova lett.Talán valami rémlett,hogy hazamentek már.De mivel ittam ezért nemtudtam ép ésszel gondolkozni.Már a bár felénél jártam amikor Christian toppant be elém.
-Mégis hovamész?-kérdezte és lenézett rám.
-Odaadom annak a pasinak,hogy igya meg.Ő vette és én megnem iszom.-jelentettem ki.
-Kiaz?-megfeszült az álla.Mutattam  a fejemmel a fiúra aki még mindig minket nézett.Ahogy az eggyik kezemmel  az ő kezét fogtam éreztem,hogy megfeszíti azt és vele együtt az egész teste is megfeszült.A kezén kijöttek az erek és más lett a nézése is.Elengedte a kezem és elindult a fiú irányába.Visszapillantottam Nessáékra.Mark szeme egyszer Christianon egyszer a kitetovált fiún volt.A szeme kitágult és elindult.Visszanéztem Christianra aki már majnem a fiúnál volt.Megindultam felé,de a táncoló emberek elállták az utam.Átverekedtem magam rajtuk és mentem Christian után.A zene hangosan szólt,fájt a fejem.Már majdnem ott voltam amikor Christian egy hatalmasat behúz a fiú arcába.
-Christian!-ordítottam.Tisztában voltam vele,hogy egy a tízezerhez,hogy meghallja de ez ilyen esetben szerintem normális.Mark hatalmas teste futott el mellettem odarohant Christianhoz és elhúzta.
-Hagyjd békén a barátnőm,te mocskos állat!-Christian mondta a földön fekvő fiúnak.Kikapta a kezét Mark kezei közül és kiment az épületből.Aisha ölelt meg hátulról,Nessa és Nate is odaértek hozzánk.Mark kifutott Christian után.
-Szerintem ideje mennünk.-húzta ki a zsebéből Nate a kocsikulcsokat.Bólintottunk és kimentünk mi is az épületből.Nate kocsijában ülök és még egy rossz emlékkel kell megbirkóznom.Pedig olyan jól indult.Utálom a születésnepom!Kimondottam rühellem.Még SOHA at életben nemláttam ilyennek Christiant.Annyira rosszvolt nézni.Megálltunk a házelőtt.Rötön kiugrottam a kocsiból.Megpillantottam a homokszínű Audit.Hála Istennek,hogy nem esett bajuk.Egész úton imátkoztam,hogy Christian türtőztesse a gyorsvezetését.Bár eltudom képzelni,hogyha ideges milyen gyorsan vezethet.Éjjel két óra volt,Andrea pattant ki a fotelből amikor meglátott.
-Jólvagy Connie drágám?Hallottam,hogy mi történt.Az anyukádnak haza kellett mennie sürgősen.-próbált mosolyogni.
-Oké semmi baj-töröltem le a könnyeim és megindultam a lépcső felé-A szobában van?-kérdeztem.
-Igen.-bólintott Andrea.
Felmentem és kinyitottam az ajtót.Christian az ágy szélén ült és az arcát hatalmas kezeibe temette.Becsuktam az ajtót és nekidöltem.
-Ki volt az a fiú?-kérdeztem és a plafont bámultam.
- Connie ne most kérlek!-morogta.De éreztem a hangjában,hogy ingerült.Felállt és rámnézett.Nem állt messze tőlem.
-Nem Christian.Tudni akarom!Ki volt az a fiú?-emeltem föl a hangom.Megindult felém,teljesen az ajtónak nyomódtam.
-Azt mondtam,hogy NE most!-kiabálta és pontosan a fejem mellett az ajtóba csapott.Pár centi volt köztünk.A könnyeim megin elkezdtek folyni,és csak most vettem észre,hogy visszatartom a lélegzetem.A pillantása megenyhült,leengedte a kezét.a lélegzése is enygenlő lett.Odahúzott magához és szorosan megölelt.Lefagytam,de énis magamhoz szorítottam.
-Annyira sajnálom.-suttogta.
-Semmi baj,ha készen állsz rá akkor elmondod.De megyek lezuhanyzom.-húzódtam el tőle.Bementem a fürdőszobába,egy gyors zuhanyzt vettem és lefeküdtem.Christian átölelt úgy ahogy múltkor és elaludtunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése