2013. április 2., kedd

22.rész


Lefagytam.Honnét tudta?..Anya!Szinte éreztem,hogy nem bírja magában tartani,azt is tudtam,hogy végül rájönnek,hogy most van szülinapot.De erre nem vagyok lelkileg felkészülve.Nem!Próbáltam senki kedvét nem elrontani,és mosolyt eröltettem az arcomra.
-Köszönöm srácok.-mosolyogtam,és nedvesedett  a szemem,de nem a boldogságtól.
-Te sírsz Connie?-kérdezte Aisha.
-Nem,vagyis igen,de annyira megleptetek meg a szél is fúj.Nagyson köszönöm.Akkor Christian megnyerjem a versenyt,vagy elhalasszuk?-próbáltam terelni a témát.
-Verseny?-kérdezte Nessa.
-Christian megitta a forrócsokim.-jelentettem ki.
-Jaa,vagy úgy.Szerintem most ne versenyezzetek.Van arra idő,menjünk csússzunk egyet-Nessa a kezét behajlította és a melle előtt lóbálni kezte.
-Menjetek,mindjárt megyek utánnatok csak köszönök anyunak.-motyogtam.Felsétáltam anyuhoz,aki az asztalnál állt.
-Szia drágaságom.Meglepődtél?-kérdezte.
-Szia anya,igen nagyon.-buggyant ki egy könnycsepp a szememből.
-Jaj kislányom  mosolyognod és boldognak kéne lenned,nem gyászolhatsz a szülinapodon.-morogta.
-De anya,gyászolhatok!Tudod milyen az,ha egy olyan ember hal meg a szülinapod napján aki neked irtóra fontos?-motyogtam és kifújtam az orrom-Reméllem nekik is kikotyogtad.
-Nefélj,nem mondtam nekik semmit sem.De ez nem a te hibád kicsim.
-Nem,nem az én hibám.De akkor is.nehéz ilyenkor boldognak lenni.-fölkaptam a deszkám,puszit adtam anyám arcára és elindultam a lejtő felé.Szinte az egész deszkázást végigbőgtem.Szerencse,hogy szemüveg volt rajtam.Mint egy ovis,komolyan mondom.Eddig megvoltam szokva,hogy a szobámban az ágyamban feküdtem egész nap és gyászoltam a nőt aki az anyámat felnevelte.Anyám után ő volt a legfontosabb nő az életemben és pont a tizenharmadik születésnapomkor.Utálom a szülinapom,egyszerűen ilynekor egy tátongó űr van a szívemben.Ezen a napon az én életemben minden gyertya, minden ima hiábavaló,mert az egyetlen dolog, amid marad az a lyuk az életben, ahol az a valaki, akivel törődtem, létezett. És egy kődarab.Ami soha nemfog eltűnni onnét.

Christian csúszott oda mellém a másik oldalamon Mark volt.Felnéztem és láttam a többieket.Anya,Andrea és Mason siklottak le mellettünk.Anya mindig is jól síelt,énis tudok,csak valahogy a snowboard jobban bejön.

Otthon apával és Jacksonnal telefonáltam.Annyira jóvolt hallani a hanjuk.Ha szünet lesz az első dolgom,hogy elmegyek Jackson villageba apához és Jacksonhoz.Mikor leraktam a telefont,kifújtam a levegőt.Csendben ültem az ágyon és a fehér falat bámultam.Észrevettem,hogy könnyek folynak le az arcomon.Nem mondható,hogy gyászolok,de ez már csak magától jön.Hiányzik,de elkell fogadnom,vagyis már rég elfogadtam,de ezt nemlehet elmagyarázni...ezt érezni kell.Kifutottam a fürdőbe és megmostam az arcom.Nessa és Aisha toppant be a szobába.
-Zavarunk?
-Nem,csak megmosakodtam.-motyogtam.Persze Nessát lehetetlen átverni,éreztem,hogy tudja nem erről van itt szó.De nem szólt hozzám,tudta,hogy megbirkózok vele.
-Ma este bulizni megyünk.Hoztunk neked ajándékot.-mosolyogtak.Amikor kinyitottam a dobozt,egy sötétbarna ruha volt benne.A barna anyagot világosbanrna virágmintás csipkék borították.Az újja háromnegyedes volt és ahogy elnéztem combközépig ért.Akármilyen is volt a kedvem ez mosolyt csalt az arcomra,megöleltem mind a két lökött barátnőm.
-Köszönöm lányok.-nyomtam az arcukra két-két puszit.Már megint sírtam,ez hihetetlen.Mai nap mást nemcsinállok csak bőgök.A lányok magamrahagytak,hogy tudjak elkészülődni.Nem volt nagy kedvem elmenni,de anyának igaza volt,nem gyászolhatok a születésnapomkor.Főleg nem a tizennyolcadik születésnapomon.
Pont indultam a fürdőszobába,amikor Christian toppant be a szobába a kezében egy kis piros dobozkával.
Odajött hozzám én meg fölnéztem rá.Egy fejjel magasabb volt tőlem,mindig is a magas pasik jöttek be.Megcsókolt és a kezembe nyomta a dobozt.Elhúzódott és egy „nyisd ki“ pillantással nézett rám.Nagy levegőt vettem és kinyitottam.Egy Thomas Sabo ezüst karkötő volt benne.A karkötőre kis medálok voltak csatolva,volt rajta rúzs;táska;angyal szárny;fürdőruha-felső és alsó;az Eiffel torony,és egy „Ch“ betű.A szám elé tartottam a kezem és fölnéztem rá.Nyugott volt de éreztem,hogy izgul.
-Tetszik?-préselte ki a fogai közt a szavakat nagy izgalommal.
-Te úr Isten Christian ez egy vagyonba kerülhetet.De igen,nagyon tetszik,köszönöm.-ugortam a nyakába-Az angyalszárny mit jelképez?-engedtem el a nyakát.
-Egy földre szállt angyal vagy Connie.Remélem ez egy jó magyarázat rá.-Ez a gyerek jobbnál jobb meglepetéseket mond nekem.Az ember első látásra nem mondaná rá,de igaz.Egy puszit nyomtam a szája sarkába azután leraktam a karkötős dobozt és visszaindulam a fürdőszobába.Christian Marknál öltözködik.Egy fekete csipkés bugyit és a hozzáillő melltartót vettem föl.Magamra húztam a ruhát.Visszamentem a fürdőszobába.A szemem kihúztam és kispiráloztam.Hosszú,sötétbarna hajam kivasaltam.Felkaptam a fekete,csillogó magossarkúm és vagy tíz centivel magasabb lettem.Kimentem a szobából.A folyosón Aisha jött velem szembe.Fekete haja kivolt vasalva és a fekete ruha tökéletesen kihozta csodás alakját,testszínű magassarkúja volt.Nessa haja copfban volt és bevolt fonyva a haja.Hasonló ruhája volt mint az enyém,de neki az egyik válla meztelen volt.A magassarkúnk ugyan olyan volt,mert együtt vettük.
-Connie ha ebben meglát Chris hát garantálom,hogy eldobja az agyát.-állapította meg Aisha.
-Eldobja az agyát?..Bitch please...hanyatt dobja magát.-motyogta Nessa.
-Nessa,ha még egyszer ilyet mersz mondani...
-Jólvan na,utánnoztam a Teton-i picsákat.-nevetett.Ekkor eszembe jutott valami.Visszafutottama  szobába-már ahogy tudtam ebben a cipőben futni-és kikaptam a dobozkából a Christiantól kapott karkötőt.
-Pihapiha Thomas Sabo.Nem semmi.-mondta nevetve Nessa.
-Ne beszélj,inkább segíts bekapcsolni.-morogtam.
Leballagtunk a lépcsőn,Mark és Christiana  tortám majszolták,Nate meg wc-n volt.Mark kezéből kiesett a villa amikor meglátott minket.
-Egyél te paraszt.Nem bírom egyedül megenni.Hall....-Christian is megfordult.Kicsit zavarban voltam mert mindenki minket nézett.Odamentem hozzá és puszit nyomtam a szájára.
-Mehetünk?-kérdeztem.Christian felegyenesedett-A kutya fáját,még ígyis magasabb-morogtam magamban.
-Ugye tisztában vagy vele,hogy vagy tíz centi a cipőm sarka és még így is magasabb vagy?-mondtam.Erre csak elnevette magát Christian módra és megfogta a derkam.Intett a  fejével a fiúknak,hogy mehetünk.Christianon a fekete farmerja volt-a kedvencem-a fekete,csillogós adidas cipője-ami úgy csillogott mint az enyém-egy szürke rövidújjú és a kabátja.Az összes fiú majdnem ugyan úgy volt felöltözve-nem csoda,hisz együtt öltözködtek-hencegett a belső Connie.
Nem tartott sokáig az út míg odaértünk.A helynek az volt a neve,hogy „az alföld“.Mark,Nate és Christian útközben sokat mesélték,hogy mennyit lógtak itt.Eltudom képzelni,miket művelhettek.Igazán megmondva nagyon kíváncsi vagyok,hogy Christian,hogy táncol.
Lementünk a  lépcsőn és hamar be is engedtek.Látszik,hogy Christian itt törzsvendég.A kabátokat levetettük,nem volt sem hides sem meleg.Pont jó volt lent az „idő“.
Leültünk egy sarokasztalhoz.Egyszerre fölhajtottam a Jack Danielsem amikor Monica áll oda az asztalunkhoz.Kék miniruha volt rajta,szó szerint kintvolt a fé segge.A tekintete lesiklott Christian kezére ami a combomon pihent.Látszik,hogy ismerte a fiúkat és Nessát is.Bár láttam Vanessan,hogy nem nagyon kedveli a csajt.
-Tényleg Chris mikor ismerkedtetek meg?Nem is mondtam,hogy van barátnőd.Még a facebookon sem raktad ki.-mondta a nyílós,ízetlen hangján.Megfogtam a vizem és belekortyoltam.Annyira fölment a pumpám,hogy nem bírtam befogni a nagy szám és kinyitottam.
-Figyelj Monica attól , hogy valakinek nincs kirakva , hogy kapcsolatban , lehethogy van valakije. Rád sincs rád írva, hogy „egy kétszínű kurva“, és mégis az vagy.-egy gúnyos mosoly telepedett az arcomra,és mélyen a szemébe néztem.Mindenki táltott szájjal nézett rám-Most mivan?Baj,hogy őszinte vagyok.Örülj,hogy nem a hátad mögögött mondom.-rántottam meg a  vállam és még midnig mosolyogtam.Monica feje tiszta vörös volt és elfutott.A belső Connie a kezét simogatta és gonoszan mosolygott-Most mivan?Valami rosszat mondtam?-kérdeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése